czwartek, 11 lipca 2013

Mapa atrakcji turystycznych Pomorza

Mapa atrakcji turystycznych Pomorza
założona na podstawie wpisów z bloga turystycznego
http://turystycznik.blogspot.com
Dla tych z Was co blogują od dawna mój dzisiejszy jubileusz to raczej czarny sen i przerażająca wizja. Ale dla mnie to jednak coś wielkiego. Stuknęło dzisiaj 350 wejść na mojego bloga. Jestem na prawdę pod wrażeniem. Dziękuję wszystkim odwiedzającym.
Jako, że okazję trzeba jakoś uczcić a nie ma sensu świętować z alkoholem, skoro alkohol pije się już codziennie :) to postanowiłem jakiś mały prezent Wam "zprezentować".
Niech będzie nim mapka. Prosta, zwykła - utworzona w Google Maps. Mapka, na której zaznaczone są wszystkie miejsca opisane w moim blogu no i oczywiście będą zaznaczane te, które zostaną opisane na łamach mojego (niesamowicie) poczytnego bloga (no wieeeem, ale dla mnie 350 wejść to na serio dużo).

Możecie sobie link do niej zapamiętać albo zapisać - albo wejść na mojego bloga i zawsze znajdziecie link do niej u góry w menu. A adres do mapki, to:
http://turystycznik.blogspot.com/p/mapa-atrakcji-turystycznych-pomorza.html

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do dalszego odwiedzania mojego bloga.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie zweryfikowany aby uniknąć na stronie treści niezgodnych z prawem. Daj mi na to chwilę :) Dziękuję :)